Carry me

Åh mår så himla dåligt efter att bara ha sovit någon timme i natt. Åt frukost på stan och gick sedan på studiebesök med klassen. Nu har jag haft engelska och tänker åka hem lite tidigare. Sitter i skolan och känner mig spyfärdig medan jag väntar på mama.
Jag längtar sååååå mycket till premiären av svenska Project Runway som drar igång i början av oktober! Victoria från Top Model ska va med och hon har ju typ världens coolaste stil så det ska bli sjukt kul att se hennes kreationer.
Hoppas ni mår bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Bunny

MEN ÅH vilken inspirerande blogg och vilken snygg outfit!

Svar: Tack!! Vi älskar din blogg <3
nightcreepers.blogg.se

2012-10-24 @ 10:22:15
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0