I've been living in the state of dreaming, living in a make-believe land



Johanna är världens sämsta vän för hon åkte hem tidigt idag och lämnade mig alldeles ensam i den stora läskiga Katedralskolan och jag kände mig ganska så jätteövergiven. Men det gick bra för mamma och pappa köpte grillad kyckling på vägen hem och nu har jag tröstätit tills jag nästan spydde. För övrigt ser jag ut som en mupp mest hela tiden och önskar att jag såg ut lite mer som på bilderna ovan. Därför inga outfitbilder. Men vi ska ju till New York snart. WOOPWOOP! Fyrstjärnigt hotell och allt. Nu ska jag läsa i min äckliga biologibok eftersom att vi har ekologi-prov på fredag. Blä. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0