Louise checkar in

Jag har inte glömt bort er jag lovar jag har bara drabbats av en oerhörd tragedi som helt utplånat min förmåga att blogga: skolan. Skolaskolaskola 70 % av tiden och allt jag gör genomsyras och förpestas av den där äckliga känslan av att det aldrig någonsin tar slut; när man klarat en dag kommer nästa och när man klarat en vecka kommer helgen som är så himla förgänglig och därför också ångestfylld.
 
Så de flesta mornar har jag vägrat gå upp och suttit och grinat och varit förskräckligt arg = ingen tid till att ta bilder på outfits. + när jag kommer hem är jag så himla trött och ledsen och slut att jag bara drar av mig allt obekvämt och drar på mig fulhemmakläder och sen ligger jag och tjurar/sitter och kollar på film resten av eftermiddagen-kvällen och det kan inte hjälpas.
 
 
Jag är ledsen att det gått ut över er men utan blogglust går det inte riktigt att få ihop bra inlägg. But now I'm back, förhoppningsvis. I make no promises för jag hatar fortfarande varje sekund av skolladdad tid, vilket är typ all tid. Men jag försöker. Jag lovar att försöka.
 
Bilderna ovan är några av de få outfit/detaljbilder jag lyckats ta. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Hejhej

Vilket program använder du för att redigera dina bilder?

Svar: Detta är himla pinsamt men jag använder oftast en onlinetjänst som heter Picmonkey.comVäldigt amatörigt men orkar aldrig lära mig photoshop ordentligt haha, why should I när allt jag fixar med är webcambilder typ
nightcreepers.blogg.se

2013-08-31 @ 23:18:18
Postat av: Ron

åhå <33
alltså tycker exakt samma sak om dig?!?!?!?!?

2013-09-01 @ 20:22:35
URL: http://ronjadb.blogg.se
Postat av: Edel

Testa Ipiccy, det är typ som picmonkey fast bättre.

2013-09-05 @ 23:08:09
Postat av: L I S A N Y M A N | En döv tjej som är fotointresserad

Alltså, bilderna är fantastiskt fina!!

2013-09-08 @ 15:52:41
URL: http://lisanymans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0