A to the Qs

Pga datorstrul har svaren kommit lite senare än förväntat men vi hoppas ni tycker dom är lika bra nu. Mer svar kommer senare. PUSS
 
Kändis crush?
Louise: James Franco, Oliver Sykes, Kurt Cobain. Och Heath. Dat smile. 
Johanna: FETT JOBBIG FRÅGA OMG HUR SKA MAN KUNNA BESTÄMMA SIG JAG ÄR KÄR I ALLA.

Om ert hus börja brinna och ni får bara rädda ett klädesplagg, vilket skulle ni välja?
Louise: Min Joy Division tröja <33
Johanna: Min Les Mis tröja (it has sentimental value)

Om ni bara får lyssna på ett band/artist i resten av era liv vilket/vilken skulle ni välja?
Johanna kan inte bestämma sig mellan The Killers och Queen, Louise vägrar att svara för hon får ångest.

To do efter gymnasiet?
Vi ska flytta ihop. Louise ska utbilda sig till MUA och Johanna vill jobba/plugga beroende på vad hon kommer in på för utbildningar. Vi ska äta nudlar varje dag för vi kommer ha snålt med cash. På helgerna kommer vi dra hem till Johannas pappa eller mamma eller Louise föräldrar och äta all mat vi kan få i oss. Vi ska resa, leva, umgås, sova i samma säng när vi kollat på en läskig film, leva på balkongen under sommartider, ÄNTLIGEN fixa en gemensam garderob. English bookshop, långa nätter, te, skabbstudentliv. Glida runt, hänga runt, låna pengar.

Bucket list?  
Smoke weed everyday

Varsin outfit ni är mest nöjda med
 
Bästa med Louise, Johanna?
Det finns så många små detaljer med Louise, saker hon inte märker att hon gör som jag bara älskar att hitta. En speciell min när hon sminkar sig, ett speciellt skratt man får höra så väldigt sällan som jag vet är för att hon är helt och fullt lycklig, sättet hon pratar på när hon är säker eller osäker. Och att jag faktiskt kan se alla dessa små grejer, för hon låter mig.

Bästa med Johanna, Louise? 
Att vi är så sympatico. Vi tänker så lika hela tiden och vi har världens bästa humor och jag lovar att jag typ hundra gånger per dag tänker: jag måste berätta det här för johanna/jag måste visa det här för johanna/jag önksar johanna var här just nu. Och hon uppfattar allt rätt, hon vet precis vad jag menar när jag säger en viss sak. Och jag bara vet att det skulle vara det jobbigaste om hon försvann, att inte kunna få dela de där stunderna av min dag med henne. Hon tycker aldrig att jag är dryg eller konstig. Vi är siamesiska tvillingar som är ihopväxta i hjärnan och när jag är med henne så oroar jag mig aldrig för om vi uppfattas töntiga (vilket vi är, obviously) eller vad som rör sig runt omkring oss, för det känns liksom tryggt och bra där, hos henne.
 
(omg we're so in love)
 

Bråkar ni ofta?
Ganska sällan och det är typ aldrig särskilt stort. Alla våra bråk ser ut såhär:
 
Vad är meningen med en potatis liv?
Potatisar lever i ständig ovisshet om sin omgivning. Som i livmodern, väntar potatisen bara att få komma ut i världen. Då det första en potatis skådar är lantgubbens utsträckta hand är det också väldigt självklart att potatisens livsmål är att komma tillbaka till mörkret. Då i våra magar. Annars skulle det varit potatis revolution för lääänge sen. Duh.

Vad tycker ni bäst om, Sparrispotatis eller Mandelpotatis?
potätos is gruuuss

Kokt, mosad, pressad eller stuvad?
Vem äter pressad potatis?

Äter ni potatisskalen?
It makes us feel dirty

Har ni någonsin räknat alla prickar på en potatis? Om ja, hur många var det?
Exakt 274 stycken på den senaste. 

Brukar ni odla potatis, i såfall vilka sorter?
the chips kind.

Hur viktig del är potatisen i era liv? 
Ingen potatis, inget oss.

Förebilder?  
Vi har aldrig riktigt haft så många förebilder. Man kan hitta förebilder överallt, även i yngre människor. Vi inspireras av människor som tror på sig själva och vågar stå upp för det. Ofta hittar vi sådana personligheter hos starka kvinnor och väldigt egna personer.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Potatis <3

2013-02-20 @ 20:09:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0