I was young and I was stupid. I had just turned seventeen

Det är dagen då HannaDeborah fyller sjutton bast. Lite efter är hon men nu kan vi säga att vi är lika gamla, iallafall i några månader till. Tisdagen har då spenderats vid hennes sida, dansandes och fnittrandes för man måste göra allt som födelsedagsbarnet ber om det var hon väldigt tydlig med. Hon håller förövrigt på att fixa sin egen blogg som jag kan länka till när den är färdig. Annars tänkte jag bara säga ett sista grattis till min bäbis och hoppas hon haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: HD

Tack babe!! Det är tur att jag har dig! <3 p.s. Hoppas du inte fick frånvaro!

Svar: De fick jag inte :D
nightcreepers.blogg.se

2013-01-15 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0