LOVE LUST FAITH DREAMS

Åkte in till storstaden med min bästa brud för att hämta upp Emma och bege oss till grönan. Efter sushi, trängsel och många toabesök satt vi i den upprymda folkmassan och väntade på att få se 30 seconds to mars. En halvtimme gick och jag kände att jag behövde gå på toa igen (för mycket slushy) så medans dom stannade och höll våra platser trängde jag mig mot killtoan. Helt plötsligt, 1 meter ifrån mig går bandet förbi. Självaste Jared Leto kollade på mig och gick inom räckvidd. Starstruck och dum stod jag bara där och dreglade. Önskar nu att jag sagt något, räkt fram armen och tagit på dom. Ack för alla stunder man inte kan göra om. Bandet var iallafall påväg till den nya attraktionen Eclipse och började tagga sina fans genom att åka några vändor (så himla sköna)
Showen var underbart bra, trots att bandet inte ens var där hälften av tiden fick vi beskåda Jareds personliga talkshow och njuta av hans röst, underbara man. Sommardagarna blir bara bättre och bättre!
Alla bilder är inte mina, scrollade genom hashtaggen på insta och tog två därifrån.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Omagaga Johanna, första bilden på dig är så SNYGG

Svar: puss på dig <3
nightcreepers.blogg.se

2013-06-20 @ 21:16:03
Postat av: Anonym

Cigg

2013-06-23 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0