Ingen på vägarna

Sårry, went a little Miley på mitt vapen.
Denna vecka var Spirit Week, en tradition Katte har som infaller varje år runt Halloweenhelgen. Varje dag har ett eget tema förutom fredag då det är valfritt. Jag klädde ut mig tre dagar men sorgligt nog hann jag inte fota någon bild när jag var en skogsdrottning. Ville gärna få med min systers fina klänning som jag bar men den ligger redan i tvätten :( Så istället får ni bilder från måndagen: Flower Power då jag hade på mig min mammas klänning från 70-talet och torsdagen: Horror Halloween då jag var utklädd till Gogo Yubari från Kill Bill. 
Nu ska jag och klassen ha pyjamasparty wiiee !
 

Kommentarer
Postat av: lisawho

Åh fan vad roligt!!

2013-10-25 @ 16:29:54
URL: http://lisawho.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0