I can't sleep

SHIT VI HAR EN BLOGG. Nämen hej allihopa. Jag och Louise har på senaste tiden inte riktigt tänkt så långt som att göra inlägg och trodde inte att någon skulle bry sig, så förlåt för det. Vi har väl fått något som kallas liv nu på senaste tiden. Trodde ni ja. Nej men det är så himla mörkt! Jag har faktiskt försökt ta lite bilder på outfits och grejs men eftersom jag slutar vid fem och solen går ner vid tre blir det bara svart. Kul var det också när jag faktiskt kom hem tidigt en dag förra veckan och ba: Ja nu ska jag ta en outfitbild till bloggen! Och så är det ingen hemma.
Så ni får bara tacka och ta emot mina fina suddiga bilder från skolan. 
En sista sak till er vänner. Det är nog paus nu tills efter nyår då jag kommer åka bort och Louise har gått i ide och vägrar att komma ut förräns snön har försvunnit. Eller typ tills hon vill. PUSS

Kommentarer
Postat av: Bunny

Snyggt som fan i alla fall!

2012-12-19 @ 06:52:48
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0