It's just a spark but it's enough to keep me going

(ursäkta bilbältet på andra bilden, mina skills i photoshop sträcker sig inte tillräckligt långt för att kunna retuschera bort det snyggt så ni får ta mig som jag är, en morgonbilfärdsegopixare)
Yo ma hoe's jag är ledsen för att jag aldrig postar bra bilder, lyckas inte ens ta helkroppsbilder ju. Men hey, jag har aldrig påstått att jag är en duktig modebloggerska. Idag var jag i alla fall väldigt moderiktig av mig och gick på modevisning. En ordentlig bloggerska hade väl tagit med sig kamerautrustning och grejer för att sen kunna visa er men whattodo jag vill inte låt mig va. Högströmska, högstedska? hagströmska? jaja what's-it's-name gymnasiet hade en stylisttävling där flera av mina vänner deltog både som stylister och som modeller. Det var riktigt trevligt. Annars har jag inget mer 2 update about. Jag skulle kunna säga wäää det är måååndaaah imorgon men det vet ni säkert redan så jag ska inte whina. Varför skriver jag som en förortsunge när det clearly is not the case, goosh. Jag tycker det ser coolt ut i alla fall. Kramizzzz <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag märkte att ni inte gjorde frågestundsvideon så jag tänkte bara fråga, vad tycker ni är största skillnaden mellan er?

2013-04-21 @ 22:23:35
Postat av: Olivia

Dina ögon är att dö för.

2013-04-22 @ 20:01:35
Postat av: Kitten

SNyggo! ❤

Svar: men tack! du är snygggg ;)
nightcreepers.blogg.se

2013-04-23 @ 18:55:14
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0