Everything feels like touchdown on a rainy day

Två av bilderna, (de där vi sitter i en halvring) tillhör Emma som ni hittar på http://upwiththebirds.blogg.se/
Jag och Johanna + Emma och Emelie skapade sommarminnen uppe på ett tak. Vi lyssnade på och analyserade musik, smaskade kakor klockan fyra på morgonen och frös häcken av oss. Vi kollade på och sjöng med i Prinsen av Egypten och vaknade sedan samtidigt som solen. Emma kunde inte komma ner från taket så vi lekte secret agents och snodde ett avspärrningsgaller från en byggarbetsplats. Spring. Ducka. Spring. Osv. Emma kom äntligen ner från taket med på vår stulna stege och sen sov hon och Emelie vidare hemma hos Johanna medan vi andra drack te och läste i våra böcker. Våra ben såg ut som på den sista bilden och jag har räknat till minst fem ytterligare helt svarta blåmärken som pryder min kropp och påminner mig om just denna fina sommarkväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0