I spend my whole life driving in cars with boys. Riding around town, drinking in the white noise

Så nu är det den tiden i mitt liv där jag spenderar ganska mycket av min energi på att läsa min körkortsbok, gör tester etc då jag fyller 18 om lite mer än 2 MÅNADER AGAHEKGJÖAGJÖJGÖJ. Helt sjukt. I vilket fall som helst kom jag på att jag måste i utbyte mot ett körkort släppa min tradition av att ta fula bilder på min mamma när hon kör bil. Så för att hylla denna tid som passagerare och tacka min mamma för att hon har kört mig överallt har jag gjort ett underbart collage YAY!

Kommentarer
Postat av: lisawho

SVAR: Tack! Ja absolut, det kommer upp senare!!

2013-07-15 @ 22:52:03
URL: http://glossfashion.com/lisawho/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0