Tio bilder - EUK 13


Här är lite bilder (några tagna av Emma)från konferensen som höll till i vår kyrka cirkus 200m från min lägenhet. Det har som alltid varit sååååå skönt att träffa vänner utan att behöva planera för mycket eller anstränga sig. Man kunde lixom bara andas ut och njuta av deras sällskap och sarkastiska kommentarer. Sånna sommardagar gjorda av guld.
Jag tänkte också bara lite snabbt uppmärksamma ett inlägg som min vän Emelie skrev (här). Jag har verkligen gått runt och tänkt liknande dom senaste dagarna utan att veta hur jag ska säga eller göra och hon har bara satte orden sådär perfekt på precis allt och det var en så fin läsning så jag tycker ni också ska kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0