Festivalliv

De senaste tre dagarna kan ha varit dom mest lärorika och roliga vi någonsin varit med om. Trots att vi jobbade och slet i regn och vind, blev stötta på och påhoppade. Trots att benen värker mer än någonsin skulle vi inte byta denna upplevelse mot något annat, för när man stod där längst fram på band of horses och sjöng med låtar som är så nära hjärtat känner man bara all kärlek i världen på en och samma gång. Alla artister, och djs, alla människor man träffat idoler som fans, underbara vänner, ända ner till väntan på bussen i nattsolen tre på morgonen bara för att sen gå hem i regnet, varenda sekund var värt allt skit. Nästa år ska vi dit igen, men då bara för att njuta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

AAAAH hahah jag tror minsann att jag i festivalyra och lätt fylla såg er, sa att jag kände igen er och sedan insåg varifrån!
Så himlans knäppt och kul! Hoppas jag inte var extremt awkward hahah.
Gillarer, ni är najs
Puss

Svar: JAAA men herreguuud!! Asså det var så himla roligt att du kom fram till oss och gav oss varsin mycket uppskattad kram! Nej det var inte awkward bara jättegulligt och roligt :) vi gillar dig också ;) kram och puss!
nightcreepers.blogg.se

2013-06-18 @ 00:21:19
URL: http://allergiskreaktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0