Q&A: Vad är största skillnaden mellan er?

Såg nu att vi hade missat en liten fråga som ställdes för ett tag sen till oss som jag, Johanna, hade tänkt svara på. Jag tror den största skillnaden med oss är när vi väl kommer ut bland folk. För även fast vi har väldigt lik humor och beteende när vi umgås själva är det ofta så att när vi är bland folk blir Louise lite tystare och jag kompenserar då genom att bli lite mer högljudd. Inte alltid det mest smickrande men så är det. En introvert och en extrovert, perfect duo, eller nåt.
 
En annan sak vi kan 'bråka' över ibland är hur vi ska göra vår mat. Louise kommer från en familj som gillar utländsk mat från olika kulturer, den är ofta väldigt stark, so that's how she likes it. Jag är väldigt känslig och tycker allt ska smaka så milt som möjligt. Jag kallar hennes mat överkryddad och hon kallar min smaklös. Så när vi ska äta tillsammans slutar det nästan alltid med philadelphia mackor, yum. 
 
Det stämmer att man blir lik den man är med för jag kommer inte på något mer. Visst finns det tusen små saker vi gör olika och aldrig kommer överens om (Jag säger ladda film, Louise säger ladda ner film. Jag vill ha mina böcker perfekta och hela och rena, they´re my babies, medan Louise tycker att det ska synas att boken är läst och har karaktär så den får gärna vara sliten) för att våra personlikheter och erfarenheter är olika, men mycket gör vi tillsammans och formas därefter. Vi kan uppdatera om vi kommer på något mer, speciellt komiskt eller nåt. 
 
Btw, kan inte ni läsare som känner oss bidra med vad ni tycker skiljer oss mest åt? Det kan vara de mest banala saker eller mer deep stuff, det skulle bara vara kul att se hur folk uppfattar oss och då kan vi samla alla dessa åsikter i ett inlägg sen. 
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en är blond och en är brunett hehehehehöehsheh

2013-05-30 @ 18:51:49
Postat av: Anonym

Hej! Älskar er blogg jätte mycket :))))

Jag har en liten fråga, Johanna, Är du och Polina systrar? För ni är jätte lika :) eller är ni bara bra vänner? Hur lärde ni känna varandra isåfall? Har fortfarande inte förstått hehe :p

Jätte bra blogg måste jag säga igen!! :))

Svar: Åh tack, alltid lika roligt att höra! Min pappa och Polinas mamma är tillsammans och har varit i snart 6 år. Därför anser jag att hon är min syster trots att vi inte är släkt egentligen. Hoppas det besvarar din fråga!
nightcreepers.blogg.se

2013-11-20 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0