Songs for rainy days, embrace the gray haze

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lägg dig ner på golvet/sängen/soffan/gräset/bordet. Stirra upp i taket/himlen/himmelsängen.
eller
Sätt dig i en fotölj/stol/sackosäck/vid en vägg. Stirra ut genom fönstret/rakt fram/ner i golvet/på dig själv i spegeln, in i väggen.
 

Aktivera hjärnan/känslorna/själen.
Lyssna, låt ditt hjärta slå i takt med musiken.
Detta är några av de bästa låtarna som existerar så bara höj volymen tills dina öron gör ont. Det ska göra ont.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men åh du har ju bäst musiksmak!
Kan du inte länka en spotifylista eller så pretty plz?

Svar: Åh tack! det tycker jag med hehehehTyvärr använder jag knappt spotify alls så jag har inga seriösa listor och har ingen aning om hur man länkar osv, men jag kan definitivt börja lägga ut musiktips här på bloggen lite oftare :)
nightcreepers.blogg.se

2013-08-18 @ 14:23:46
Postat av: Astrid

http://www.youtube.com/watch?v=XX7X3EMHWHA

passar i denna utomordentliga lista! /creepet från hultsfred ;)

Svar: men ÅH tack för låttipset! Så himla tung och fin, den fungerar hur bra som helst tillsammans med regnet utanför mitt fönster
nightcreepers.blogg.se

2013-08-20 @ 15:01:58
URL: http://mwaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0