Rather be a whisper in heaven than a daughter locked in your prison. So run the mountain down, run it down.

 
Fick ett jättefint linne av Johanna. Hon har gjort det själv. Det är väldigt tumblrrrrr if you know what I mean höhö. På linnet finns nio hjärtan med små budskap i. Buskapen är självklart inte riktade mot er eller någon annan fin människa utan dom är till alla trångsynta, dömande och jobbiga människor i världen. + det är ett bra linne att ha om man går ut och inte vill bli uppraggad :)
 
 
Johanna målade mina naglar här om dagen och det är det finaste nagellacket någonsin!! Syns självklart inte i dessa kassa webcambilder men tro mig, det är purrfect. Det heter någonting med Holographic och är från Isadora (tror jag). Det skimrar hur mycket som helst och två tjejer i kassan på English Bookshop var helt kära i det när jag var där i dag. Så om du vill få nagelkomplimanger, buy it!
 
 
Vill avsluta med att säga att jag är jättejättejättejättejättetrött på fatshaming och samhällets sjuka ideal när det kommer till utseende/kroppar. BLÄH. Så här är min fullt fungerande och friska arm som varken är snyggare eller fulare än någon annans. Smala armar är fina, mellanstora armar är fina, tjocka armar är fina. OKEJ? Älska dig själv <3333
(ursäkta stökigt rum)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla skön, bra, fin osv....

Svar: Men tack! <3
nightcreepers.blogg.se

2013-12-21 @ 15:54:00
URL: http://upwiththebirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0