No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors

En outfitbild från förra veckan när jag hade en bekvämdag och gömde mig i nunnekläder. Ugh, idag är det söndag och det har redan blivit mörkt vilket betyder att det snart är måndag vilket betyder naturkunskap och historia och tyska och stor fet ÅNGEEEST jaja snart är det sportlov och då ska jag spilla kaffe på mina pyjamasbyxor men ändå gå runt med dem hela veckan och jag ska lukta sovperson och ha rufsiga flätor och spela tv-spel och äta mackor och ligga i fosterställning på mitt golv och lyssna på James Blake och Llojd. Någon som vill joina?
Btw. Vi svarar på era frågor i helgen. Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0