The nineties called, they want their clothes back

Lots of ego pics in my second hand nineties clothes. 
 
Nu tar tar jag min dvdspelare och mina Friends&SATC avsnitt och mina nya urbanears och mina solisar och mina skönaste klännigar och flipflops och min nya bikini och mina tre olika böcker och min resedagbok och DRAAAAAAAAR TILL ITALIEEEEEN, see you in two weeks bitches.
 
(den sista bilden visar mitt medlidande med alla er som stannar kvar här i Sverige och stillsamt inväntar skolan, jag visar även upp mina brand new urbanears som jag älskar från heeela mitt hjärta asjkasdjhsjkgs <3)
Puss, jag älskar er kära läsare, kramkramhejdå !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahmagaaaaad the cat sweater <3333333

2013-07-28 @ 18:15:18
Postat av: Ron

haha hade lite svårt att förstå den kommentaren men den var väldigt kreativ och fin och i min mening tyvärr inte så sann!! men tar åt mig!!!

OCH HUR FET VAR EJ DENNA BLOGG?!?!? och er GUCCI klädstil?? givve mee?? märker som sagt inte att din konstnärssjäl håller på att försvinna.

keep on goin

Xx en fet stor jävla cyberkram xX

2013-08-07 @ 21:23:58
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0