Vanity fair

Hallå där! Min besatthet av Isadoras nagellack har verkligen gått överstyr men jag kan inte sluta! Har två lack kvar innan hela kollektionen ligger i min nagellåda. Dom är ju bara för fina. Har också blivit smått besatt av akademibokhandelns nya klassiker, har köpt 8 bara senaste veckan. Är så sjukt nöjd då jag haft flera på min boklista i evigheter. Gud jag låter som årets shopaholic, men tröjan och smyckena är också nya haha (fick min lön förra veckan såååå)
Har inte velat lägga upp mer bilder för jag har haft en skabbvecka men imorron ska jag äntligen klippa mig och då ska ni få se! Kramar från Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, vart är de tunna ringarna ifrån?

Svar: Alla ringarna är från H&M!
nightcreepers.blogg.se

2013-07-08 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0