We lay nocturnal, speculate what we feel

Har glömt bort/inte orkar fixa med bilderna från min fest som jag hade för några veckor sedan, men nu äntligen så lägger jag upp dem. Det var en så sjukt lyckad och fin fest, tack alla ni som var där <3
Hääär kommer bildbomben.
Såhär ser jag ut när jag får prisenter jag ticker om..... <3
Seventeen and pregnant.
Emelie har en badass dödssymbol intatuerad på sitt ben. Den är fin. Sååå fin.
Stundens hetta
BABE
Jag lagade mat och mycket efterätt, vi skrattade och pratade och dansade till filmsoundtrack och till sorgligt och till somrigt. Jag fick bästa presenterna och var omgiven av bästa vännerna. Vi gick på promenad i kvällsolen, satt ner och myste och ställde oss upp med cottage cheese rumpor. Sprang hem. Några åkte, några stannade. Donnie Darko och samtal om teologi och religion och somna till ljudet av svaga röster. Det är natt och vi pratar med små bokstäver, jag svävar bort och sen vaknar jag och minns att jag är i källaren. Smyger upp, bakar scones, äter frukost alla tillsammans. Skiljs åt. ÄR GLADA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0