Some Nasty Gal favourites

Klänningar, jag älskar älskar älskar klänningar. Här har vi lite gypsy lyfe, summer simplicity och slutligen some black magic. (de borde anställa mig som pr-ansvarig, fy vad jag är bra på att hitta på kategorinamn)
Sen finns det massa fint långärmat. Crop tops och cozy sweaters = livet. 
Ooooch ännu mer crop tops. Perfektioon. 
Allt detta finns att hitta på http://www.nastygal.com/ + kjolar, badkläder, accessoarer och skor. Orkade inte ens gå igenom dem, begäret blev för stort. Men som sagt, massa sjukt fina/coola plagg. Värt att titta in. 
 
Imorgon inleder jag min sista vecka (halva vecka) av första året på gymnasiet. 1/3 avklarat. 2/3 för Johannas del. Wiewie snart är det vi som har på oss studentmössor och vita klänningar och somriga skor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0