Womb to tomb. Birth to earth.

Denna helg har jag och Johanna motvilligt flyttat oss från våra lakanklädda grottor för första gången på ett tag och faktiskt träffat varandra utanför skoltid, på riktigt liksom. Vi är så lata. Men nu har vi äventyrat, flummat och dressat upp oss så det räcker till typ tre inlägg. Vi hitta en pajelihoucho och cyklade till ica TVÅ gånger. Galet. Tonårsliv
 
Jag åkte hem till Johanna på påskafton och vi kollade på West Side Story. Om man ska kolla på musikaler med någon så är det Johanna. Hon kan alla sånger och sitter och sjunger med som en söt liten puertorican. Then we woke up the next morning och bestämde oss för att äventyra med HD. Vi klättra upp på ett två meter högt tak och grejer så himla koola.
I skrivande stund sitter jag och lyssnar på DJ Crawfords Henrik Larsson omg minnen från sexan shit vilken hemsk låt. Listen to it. 

Kommentarer
Postat av: Bunny

"DOUGE" hahahahaha jag döööööööööör

Svar: I knooow, den är så himla klockren
nightcreepers.blogg.se

2013-04-01 @ 10:03:09
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0